Postare prezentată

miercuri, 11 iunie 2014

Furia!!!

Privesti cu tristete la persoanle din jurul tau…multa rautate, frustrare si ranchiuna..te intrebi de ce?!? Nu ai un raspuns concret dar asta ma bucura..si ele sunt o parte din inspiratie..
Celulele tale nervoase isi fac intrarea pe ritmuri alerte si pe ritmuri de  dans..Zambesc ca stiu ca de fapt in mintea ta se afla numai gauri. Gauri pe care nici o masina de ciment nu ti le mai astupa.Ma amuza ignoranta celor din jur.Toti au impresia ca zambind dai peste nas celuilalt..dar de fapt cu toti stim ca  incerci sa ridici un zid prin care ceilalti sa nu iti vada adevarata fata.Falsa!
Prea multe persoane “destepte” , prea multe persone “fake”, prea mult COPY-PASTE..Sa incercam sa dam CTRL-ALT-DELETE si hai sa insitam pe ce vrem..Sa dispara virusii!!!
Impresii sunt multe..pareri si mai multe..dar ce e cel mai haios ca toti cred ca au dreptate!...Cat de dubios pare sa stii ca de fapt cei cu care stai sub acelasi acoperis intr-o incapere, au parerei dubioase depre tine.wtf …Stii ce?Nu imi pasa!!Nu imi mai pasa de cei din jurul meu..spun ca iti sunt prietenii…hei, cine are nevoie de prieteni ca astia??? Vorba unei cunostinete..:”Duca-se pe pustiu”..
Toti te ignora si te ocolesc.Te intrebi de ce??In primul rand falsitatea, caracterul dar si ignoranta ta lasa de dorit..Oricum eu nu mi-am dorit niciodata astfel de persoane in jurul meu.Le-am tratat ca atare..!!Intr-o zi genul asta o sa dispara sau mai grav ,adica cel mai grav si dureros..o sa se inmulteasca..si o sa fie o lume plina de IGNORANTI!!
Sau de fapt si de drept persoanele astea sunt la tot pasul,  dar refuzam sa le observam sau nu acordam importanta prea mare..ideea e ca te lovesti de ele si te gandesti “mai bine ma lovea un tren”
Azi ma amuza copios prostia…daca n-ar fi ea am fi niste persoane triste!N-am mai avea ce sa mai scriem si s-ar umple tara numai de ingineri..

Intrebarea este urmatoarea: Cine o sa mai mature pe strazi??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu