Postare prezentată

miercuri, 11 iunie 2014

In Time


TIMPUL
Ma uit la ceas…
Tic-tac , tic-tac…timpul..cel mai mare dusman al omului…nimic pe lumea asta nu il opreste!
Traim cu dureri care macina in piept…Privesc pe geam…Acum e lumina..mai tarziu intuneric..Orele fug de neoprit..minutele nu le poti atinge…si secundele nici macar nu le poti numara…Totul se intampla prea repede.
Dar totusi gandesti ca timpul rezolva tot…Azi am spus: Da-i timpului timp!
Monotonia fiecarei zi te apasa…acelas lucru in fiecare zi..si te mai intrebi de unde apar depresiile!
Nu o sa evoluam…in ciuda tehnologiilor aparute..continuam sa traim precum zombie…in alerta maxima dupa prada..si noi in alerta maxima dupa timp…Am ajuns sa ne placa sa suferim, sa ramanem blocati intre sentimente..Si am ajuns ca iubirea sa fie la stadiul de ceva idealist..
Am ajuns sa uitam ce inseamna sa fim buni..
Am uitat sa traim fiecare clipa..Pur si simplu suntem intr-o stare de amnezie acuta!

Si totusi ma uit la ceas..Tic-tac tic-tac..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu